EMPLEO | Anuncio contrato predoutoral proxecto PID2020-118101GB-I00 (Universidade de Vigo)

A Agencia Estatal de Investigación, Ministerio de Ciencia e Innovación, no marco do seu Plan Estatal de Investigación Científica, Técnica y de Innovación 2021-2023, anuncia un contrato predoutoral para o proxecto PID2020-118101GB-I00, Universidade de Vigo. O obxeto do contrato é a realización dunha tese de doutoramento ligada ao citado proxecto, do ámbito de Matemáticas, cuxo título é "NUEVOS AVANCES METODOLÓGICOS Y COMPUTACIONALES EN ESTADÍSTICA NO PARAMÉTRICA Y SEMIPARAMÉTRICA".

O contrato terá unha duración de catro anos. O/a candidato/a seleccionado/a se incorporará ao Programa de Doutoramento "Estatística e Investigación Operativa" da Universidade de Vigo, co-organizado coas Universidades de Santiago de Compostela e da Coruña. O prazo de solicitude se abre o día 28 de outubro de 2021 e conclúe o día 11 de novembro de 2021. Toda a información relativa a este programa de contratación, así como as instruccións para realizar a solicitude, se encontran dispoñibles no seguinte ligazón da Agencia Estatal de Investigación:

Os/as candidatos/as interesados/as poden obter información sobre os obxectivos do proxecto PID2020-118101GB-I00, así como sobre a súa estrutura e organización do seu equipo investigador, contactando cos Investigadores Principais Jacobo de Uña Álvarez (Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.) e Juan Carlos Pardo Fernández (Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.).