Zara Tech Challenges / Graduate Program

Zara Tech Challenges trátase dun programa de captación de talento que, a partir da resolución de unha serie de retos (a través da plataforma online http://www.techtalentchallenges.com/ e que están divididos en dúas categorías, DATA e CODE) se porá a proba a lóxica, capacidade de superación e solución de problemas complexos. Os/as estudantes que os superen, finalmente poderán acceder ao Graduate Program, que consiste en seis meses de prácticas, a partir do 1 de agosto, na central de Zara en Arteixo.

A solicitude da empresa é que nesta semana do 11 de xuño se faga publicidade do programa entre o alumnado ao que vai dirixido (achégase información en documento adxunto), polo que agradeceríamos a difusión.

A partir do 18 de xuño, abrirase o reto. A continuación se proporciona unha explicación máis detallada do programa e das súas fases.

Para consultas e aclaración de dúbidas, a persoa de contacto é Daniel Ramón González Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo. Tfno.: 675520176