OFERTA DE BOLSA DE COOPERACIÓN

Ofértase unha bolsa de cooperación a cargo dun proxecto de investigación (entre profesores da área de Estadística e Inv. Op. do Departamento de Matemáticas da UDC e a empresa Ferroatlántica) xestionado pola Fundación Universidade da Coruña.

– Nome da empresa: Fundación Universidade da Coruña e FERROATLANTICA I+D.
– Dirección: Polígono Industrial de Sabón, 15142, Arteixo.
– Tipo de oferta: Bolsa de cooperación (cunha dotación de aproximadamente 1000€ mensuais por un período de seis meses).
– Destinatarios: Titulados en Matemáticas, Informática ou similar.
– Requisitos: Valoraranse coñecementos de programación en R, a posibilidade de realizar desprazamentos á empresa e haber cursado o mestrado de Técnicas Estatísticas.
– Prazo: A data límite para o envío de solicitudes é o luns 21 de xullo.
– Persoa de contacto na empresa e teléfono ou dirección de correo electrónico: Rubén Fernández Casal (Departamento de Matemáticas), Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.